Annual Report 2016

720x202_blog_annual_report2016_2

Hi affiliates,

are you interested in seeing how bet-at-home.com performed last year? We have published our annual report of 2016, which contains some pretty interesting facts, including the achieved GGR, the number of customers, the growth of the bet-at-home.com’s share, the targets for 2017, and many more.

We have summarised some of the main important facts for you:

• In 2016, as in the previous year, the bet-at-home.com’s share considerably increased by a total of 65,6%.
  • With regard to the user base, by the end of 2016, just under 4,6 million customers had trusted in bet-at-home.com.
  • Total gross betting and gaming income increased significantly to EUR 138,7 million in 2016, compared with EUR 121,6 million in the previous year.
  • 296 members of staff worked daily on improving efficiency, driving innovations and continuously expanding and optimising our product portfolio.
  • Total marketing expenses amounted to 44,0 million.
  • The outlook for 2017: It is assumed that if regulatory and tax law environment does not change, the gross revenue obtained from the domains of betting and gaming will increase and reach the level of EUR 144 million in 2017. Furthermore, the number of staff will most likely rise to 340.

Would you like to see more details? Just go to https://www.bet-at-home.ag/en and read the 2016 annual report.

With the help of our affiliates, we aim to achieve our targets and make this year another successful one. Let’s mutually benefit from the success of bet-at-home.com! If you have any ideas for a cooperation or special campaigns, just send a message to affiliates@bet-at-home.com, we are always happy to set up new campaigns together with you!

Wishing you lots of success,

your bet-at-home.com Affiliates

720x202_blog_annual_report2016_2

Hi Affiliates,

wollt ihr wissen, welche Leistungen bet-at-home.com letztes Jahr erzielt hat? Wir haben unseren Geschäftsbericht von 2016 veröffentlicht und dieser enthält einige sehr interessante Fakten, wie zum Beispiel den erreichten GGR, die Anzahl der Kunden, den Wachstum der bet-at-home.com Aktie, unsere Ziele für 2017 und vieles mehr.

Wir haben für euch die wichtigsten Fakten zusammengefasst:

• Im Jahr 2016 verzeichnete die bet-at-home.com Aktie einen Zuwachs von 65,6%.
  • Knapp 4,6 Mio. registrierte Kunden vertrauen mittlerweile auf die Marke bet-at-home.com.
  • Der Brutto-Wett- und Gamingertrag im Geschäftsjahr 2016 lag bei 138,7 Mio. EUR, verglichen mit 121,6 Mio. EUR aus dem Vorjahr.
  • Insgesamt setzten sich 296 Mitarbeiter tagtäglich dafür ein, die Effizienz weiterhin zu verbessern, Innovation voranzutreiben und das Produktportfolio laufend zu erweitern und zu optimieren.
  • Der gesamte Marketingaufwand beläuft sich im Geschäftsjahr 2016 planmäßig auf 44 Mio. EUR.
  • Der Prognosebericht für 2017: Der Vorstand rechnet aus derzeitiger Sicht und bei unverändertem regulatorischen und steuerrechtlichem Umfeld im Geschäftsjahr 2017 mit einem Anstieg des Brutto-Wett- und Gamingertrags auf EUR 144,0 Mio. Außerdem wird die Anzahl an Mitarbeitern auf etwa 340 ansteigen.

Ihr möchtet mehr Details sehen? Dann klickt einfach auf folgenden Link https://www.bet-at-home.ag/de und werft einen Blick auf unseren Geschäftsbericht 2016.

Mithilfe unserer Affiliates haben wir es uns zum Ziel gemacht, dieses Jahr in ein weiteres erfolgreiches zu verwandeln! Lasst uns gemeinsam vom Erfolg der Marke bet-at-home.com profitieren!

Wenn ihr Ideen für eine Kooperation oder spezielle Kampagnen habt, sendet uns einfach eine Nachricht an affiliates.de@bet-at-home.com, wir freuen uns immer neue Kampagnen mit euch umsetzen zu können!

Viel Erfolg,

euer bet-at-home.com Affiliates Team