Annual Report 2015 / Geschäftsbericht 2015

605x170_blog_affiliate_022

Hi affiliates,

are you interested in seeing how bet-at-home.com performed last year? We have published our 2015 annual report, which contains some pretty interesting facts, including the achieved GGR, the number of customers, the growth of the bet-at-home.com’s share, the targets for 2016, and many more.

We have summarised some of the main, important facts for you:

• In 2015, as in the previous year, the bet-at-home.com’s share considerably increased by a total of 67.5%.
  • With regard to the user base, by the end of 2015, just under 4.3 million customers had trusted in bet-at-home.com.
  • Total gross betting and gaming income increased significantly to EUR 121.6 million in 2015, compared with EUR 107.0 million in the previous year.
  • 264 members of staff worked daily on improving efficiency, driving innovations and continuously expanding and optimising our product portfolio.
  • One of the sponsoring highlights of 2015 was that bet-at-home.com became the main sponsor of the traditional Berlin football club Hertha BSC. Thus, bet-at-home.com will be present for the next three years in the prestigious German Bundesliga. In addition to the jersey presence, bet-at-home.com has secured further attractive advertising opportunities such as TV bands in the Olympic Stadium in Berlin.
  • Total marketing expenses amounted to 36.5 million.
  • The outlook for 2016: It is assumed that if regulatory and financial environment does not change, the gross revenue obtained from the domains of betting and gaming will increase by 10% and reach the level of EUR 134.0 million in 2016. Furthermore, the number of staff will most likely rise to 290.

Would you like to see more details? Just go to https://www.bet-at-home.ag/en and read the 2015 annual report.

With the help of our affiliates, as well as with the current European championship, we aim to achieve our targets and make this year another successful one. Let’s mutually benefit from the success of bet-at-home.com! If you have any ideas for a cooperation or special campaigns, just send a message to affiliates@bet-at-home.com, we are always happy to set up new campaigns together with you!

Best regards,

your bet-at-home.com Affiliates

605x170_blog_affiliate_022

Hi Affiliates,

wollt ihr wissen welche Leistungen bet-at-home.com letztes Jahr erzielt hat? Wir haben unseren Geschäftsbericht von 2015 veröffentlicht und dieser enthält einige sehr interessante Fakten, wie zum Beispiel den erreichten GGR, die Anzahl der Kunden, den Wachstum der bet-at-home.com Aktie, die Ziele für 2016 und vieles mehr.

Wir haben für euch die wichtigsten Fakten zusammengefasst:

• In 2015 verzeichnete die bet-at-home.com Aktie einen Zuwachs von 67,5%.
  • Knapp 4,3 Mio. registrierte Kunden vertrauen mittlerweile auf die Marke bet-at-home.com.
  • Der Brutto-Wett- und Gamingertrag im Geschäftsjahr 2015 lag bei 121,6 Mio. EUR, verglichen mit 107 Mio. EUR aus dem Vorjahr.
  • Insgesamt setzten sich 264 Mitarbeiter tagtäglich dafür ein, die Effizienz weiterhin zu verbessern, Innovation voranzutreiben und das Produktportfolio laufen zu erweitern und zu optimieren.
  • Eines unserer Sponsoring Highlights aus 2015 ist, dass bet-at-home.com Hauptsponsor des Berliner Traditionsclubs Hertha BSC wurde und damit für die nächsten drei Jahre in der prestigeträchtigen deutschen Fußball-Bundesliga vertreten ist. Neben der Trikotpräsenz wird bet-at-home.com auch in Form von TV-Banden und weiteren attraktiven Werbemöglichkeiten im Olympiastadion in Berlin präsent sein.
  • Der gesamte Marketingaufwand beläuft sich im Geschäftsjahr 2015 planmäßig auf 36,5 Mio. EUR.
  • Der Prognosebericht für 2016: Der Vorstand rechnet aus derzeitiger Sicht und bei unverändertem regulatorischen und steuerrechtlichem Umfeld im Geschäftsjahr 2016 mit einem Anstieg des Brutto-Wett- und Gamingertrags um 10 % auf EUR 134,0 Mio. Außerdem wird die Anzahl an Mitarbeitern auf etwa 290 ansteigen.

Ihr möchtet mehr Details sehen? Dann klickt einfach auf folgenden Link https://www.bet-at-home.ag/de und werft einen Blick auf unseren Geschäftsbericht 2015.

Mithilfe unserer Affiliates, sowie der derzeit laufenden Europameisterschaft, haben wir es uns zum Ziel gemacht, dieses Jahr in ein weiteres erfolgreiches zu verwandeln! Lasst uns gemeinsam vom bet-at-home.com Erfolg profitieren!

Wenn ihr Ideen für eine Kooperation oder spezielle Kampagnen habt, sendet uns einfach eine Nachricht an affiliates.de@bet-at-home.com, wir freuen uns immer neue Kampagnen mit euch umsetzen zu können!

Liebe Grüße,

euer bet-at-home.com Affiliates Team